Telefonun Rootlu olmasına gerek yok
Google Play'a giriyoruz Mobileuncle MTK Tools u indiriyoruz.
https://play.google.com...bileuncle.toolbox&hl=tr
Mobileuncle MTK Tools u açıyoruz
ENGİNEER MODE a giriyoruz
(MTK) Olana giriyoruz
Ekranı sağa kaydırıyoruz
CDS INFORMATION'a giriyoruz
RADIO INFORMATION'a giriyoruz
Burada Sim1 için Phone 1 Sim 2 için Phone 2'ye giriyoruz
SİM 1 e girdiyseniz yukarıdaki kodu yazın tırnakların arasına imeiyi (YANLIZCA SİM1E YAZIN BU KODU!)
SENT AT COMMAND DIYORUZ 2 veya 3 kere basın
SİM 2 e girdiyseniz yukarıdaki kodu Yazın tırnakların arasına imeiyi (YANLIZCA SİM2E YAZIN BU KODU!)
SENT AT COMMAND DIYORUZ 2 veya 3 kere basın
SONRA PROGRAMDAN ÇIKIYORUZ TELEFONU UÇAK MODUNA ALIYORUZ VE GERİ KAPATIYORUZ
*#06# YAPTIĞIMIZDA İMELER KARŞINIZDA

YAN ETKİLERİ
Telefon eskisi gibi çekmiyor hemen gelmiyor sim bazan 1 dk sürüyor bazende hemen geliyor
Wipe yaptığımızda siliniyor imeiler


0 yorum:
Yorum Gönder
YORUMA CEVAP VEREMEYEBİLİRİZ HIZLI CEVAP ALMAK İÇİN
imei repair GRUBUMUZA KATILABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/groups/2564106410501110/