imei repair
Gurubumuzda paylaşılan çözümlerden haberdar olmak için Guruba katılın·
Grubumuza sende Katıl
Cep Telefonu Tamir destek Paylaşım Topluluğu
 
on | 2 yorum
Samsung GT-E2250 Türkçe yazılım yükleme işleminden bahsedecegiz.
Samsung GT-E2250 Yazılım yükleme işlemi biz sptbox ile yüklemesini anlatacagız ama bu işlem diğer box cihazları ilede yazılım yüklemesi yapılabilmektedir diğer box cihazları ile nasıl yükleme yapılır görmek için konunun sonunda bulunan DEVAMI>> yazısına tıklayarak görebilirsiniz.
Samsung GT-E2250 telefonun yazılımını sptbox supporttundan E2250XXMA1 yazılımını indirin rar dosyasından bir klasör içerisine çıkarın.
sptbox programını açın.
GT-E2250 modelini seçin.Samsung GT-E2250 yazılım dosyası bir adet pit dosyası mevcuttur dosyasını seçin.Dosya seçildikten sonra bir pencere açılacaktır.Açılan penceredeki tüm seçenekler seçili olsun OK tuşuna basın.
Telefon kapalı olacak USB kaplo kullanacagız.Port kısmına AUTO seçili olsun.
Wirite buttonunu tıklayınız Telefon kapalı USB kaployu baglayın ve telefonun açma tuşuna bir kere basın telefonu otomatik görecek ve yazılımı yükleme işlemine başlayacaktır.
{Telefonu görmezse Wirite buttonuna tıklayın telefonu bataryasız 1 ve 3 tuşuna basarak usb kaployu telefona bağlayın telefonu gördügünde telefonun bataryasını telefona takın.}
işlem bitene kadar telefona ve kaplosuna dokunmayın.işlem bittiginde Update Flash OK! yazısını gördügünüzde yazılım işlemi bitmiştir.
Press 1 + 3 Key And Plug USB Cable.
Connect Phone OK.
Product ID: 1D3208400D06A224
Chipset Version: 350A
Transfer Boot Data...
Boot OK.
BootLoad Version: 7.5.6
Flash ID:SSG_K9F1G08_NC
Get First Block ...
Please Wait Erasing Flash ...
Erasing IMAGE ...
Erasing LCDACT ...
Erasing DATA_RW ...
Erasing DSP ...
Erasing PAGE ...
Erasing MAIN ...
Erasing ROOT ...
Erasing a ...
Erasing b ...
Erasing c ...
Erasing d ...
Updata IMAGE ...
Updata LCDACT ...
Updata DATA_RW ...
Updata DSP ...
Updata PAGE ...
Updata MAIN ...
Updata ROOT ...
Updata a ...
Telefonun bataryasını bir kere sökün takın telefonu açın işlem tamamdır.

DEVAMI>>



2 yorum:

Spt Box ile e2550 dedi ki...

Spt Box ile E2550 imei yazmak isterseniz aşağıdaki yolları sıra ile tekrarlayın .

Önce telefona yazılım indirin ben E2550XXJK1 kullanıyorum.
Boxdan e2250 seçin , Port olarak Box’ın bağlı olduğu port u seçin.
Yazma hızı olarak USB seçin
Write butonuna tıklayıp 5 ve 8 tuşlarına basarak e210 kabloyu takın.
Yazılım işlemi başarıyla bittiği zaman telefonun kablosunu çıkartın.
Spt’de service tool’a tıklayın. Repair İmei ‘ i işaretleyip doldurun.
Unlock’u da işaretleyin. Port olarak box portu seçin ve yazma hızı olarak usb seçin
Spt mode tıklayın ve press power yazınca telefonun kablosunu takın. ( telefon kapalı konumda olmalı )
İşlem tamamlandığı zaman aynı şekilde Factory Mode tıklayın.
Tebrikler İmei tamiri başarıyla gerçekleşti..

samsung-gt-e2250 imei repair dedi ki...

samsung gt-e2550 imesi sıfırlanmıştı ben öncelikle e2550 sectim E2550XXJK1 yazılımı indirdim telefona yükledim sonra boxsun portunu sectim hız olarak usb sectim 5+8 tuşladım imei yazıp unlock işaretledim spt moda tıklayıp yükledi sorunsuz

Yorum Gönder

YORUMA CEVAP VEREMEYEBİLİRİZ HIZLI CEVAP ALMAK İÇİN
imei repair GRUBUMUZA KATILABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/groups/2564106410501110/