imei repair
Gurubumuzda paylaşılan çözümlerden haberdar olmak için Guruba katılın·
Grubumuza sende Katıl
Cep Telefonu Tamir destek Paylaşım Topluluğu
 
on | 0 yorum

Bu kılavuzda size Motorola RSD Lite V6.2.4 hakkında bilgi  vereceğiz . Windows işletim sistemi tabanlı PC için özel bir araçtır. Resmi olarak Motorola Ekibi tarafından geliştirilmiştir. Birincil çalışması Motorola akıllı telefonlarınızdaki ürün yazılımını flaş etmenizi sağlamaktır.

Indirmek ve kullanmak ücretsiz bir açık kaynak kodlu araçtır. Uygulama basit ve kullanımı kolay bir arayüze sahiptir. Bu da telefonunuzu en son ürün yazılımına hızlı bir şekilde yükseltmenizi sağlar. Motorola RSD Lite, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 ve Windows 10 (32 bit ve 64 bit) üzerinde çalışan sistemlerle uyumludur.

Motorola RSD Lite v6.2.4 sürümünü indirin

Motorola RSD Lite için bağlantı indirin.

Motorola Firmware Flaşör RSD Lite : İndir


Motorola RSD Lite Nasıl Kurulur 

Bu bölümde, Rockchip Tool'u, sürücüleri yükleme ve stok ürün yazılımını yanıp sönme yönergelerini ekledik. Ancak, çeşitli kurulumları gerçekleştirmek için sahip olmanız gereken bazı araçları içeren bazı yönergelere uymanız gerekir.

Önceden Koşullar

  • Evrensel ADB'yi indirmeli ve yüklemelisiniz .
  • Telefonunuza göre bellenim zip dosyası
  • Akıllı telefon bir Snapdragon işlemcide çalışıyor olmalıdır.
  • Bir PC / Dizüstü
  • Bir USB kablosu

Kurulum

Adım-1 Motorola RSD Lite'ı indirin ve çıkarın

Adım-2 şimdi USB kablosunu kullanarak Android telefonunuzu PC / Dizüstü bilgisayara bağlayın.

Adım-3 Şimdi Android cihazınız PC / Dizüstü bilgisayar tarafından algılanacak,

Adım-4 Motorola RSD Lite'ı başlatın.

Adım-5 Ürün yazılımını seçin

Adım-6 Ürün yazılımı yüklendikten sonra gösterilir.

Adım-7 Yazılım kurulumuna başlamak için Başlat'a basın

Ürün yazılımının yüklenmesi birkaç dakika sürecek ve işlem bitecektir. Yani, bu kadar. Aracı yararlı bulduğunuzu umarız. Android cihazlarınız için bu kadar önemli uygulamaları öğrenmek için bizi takip etmeye devam edin.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMA CEVAP VEREMEYEBİLİRİZ HIZLI CEVAP ALMAK İÇİN
imei repair GRUBUMUZA KATILABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/groups/2564106410501110/